gondolhattam volna

2010.07.02. 11:57

hogy a lány,akit ismét a barátomnak gondolok,nem az,aminek én képzeltem.semmire nem volt jó a tegnapi nap,egyedül arra volt tökéletes,hogy felelevenedjen bennem a tudat,hogy miért nincsenek lány barátaim.az ördögi kör megint elkezdődött és azt hiszem még időben szállok ki belőle.nem akarok mégegyszer átvészelni egy ilyet.én értem azt,hogy mindenhez két ember kell,de azért a hányinger mégis elkap ha olyat látsz,amire aztán tényleg nem számitanál.nem tudtam ismét kezelni a helyzetet. V. nem ment bele a játékba,na mondjuk az még szép történet lett volna.kár hogy nem vettem észre hogy mennyire egy undoritó ribanc vagy...

A bejegyzés trackback címe:

https://harmonikushullamvasut.blog.hu/api/trackback/id/tr792125040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása