ostoba csirke

2010.10.27. 20:56

Újra eldöntöttem,hogy leszokok.Nem akartam ezt nagy dobra verni,leginkább azért,mert nem ez az első próbálkozásom,hanem már vagy az ötödik a 8 év aktív dohányzásom alatt.a legutóbbi elhatározásom közel 2 hónapja volt.hülye voltam,feladtam.De majd MOST! 4 napja nem gyújtottam rá.Azt hittem,hogy most olyan könnyű lesz leszoknom,hogy még más is megirigyelheti a határozottságom,és azt hogy én nem szenvedek.
  • Ostoba csirke.
  • Egész nap eszek.Lassan zsírmalac leszek.
  • Ezt nem hagyhatom. Intéztem magamnak kondibérletet.
  • Szexi tyúkból tyúkanyó... Nem akarok odáig eljutni,hogy a pasim,aki mellesleg egy szexisten, megvonja tőlem a szexet.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://harmonikushullamvasut.blog.hu/api/trackback/id/tr402403790

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása