...

2010.05.06. 22:15

szóval M. itt járt. Aki már régóta olvassa a blogom, tudja hogy M. kicsoda,vagy legalábbis a leírásaimból némi sejtése tuti van.Meglepett, hogy idelátogatott, és az még jobban, hogy a címét sem felejtette el még, és úgy látszik engem sem... amúgy vizsgáztam ma és V.vel voltam. a vizsga mondjuk úgy nem sikerült túl jól.szeretem azt, amikor az oktató jófej és mindenkit meg akar buktatni,és persze sikerül is neki. szeretem,amikor olyan kérdést tesz fel, ami háromszorosan összetett és minimum 5 csavar van benne,persze azért hogy még a kérdést se legyen esélyed megérteni...némi cinizmussal írom most mindezt. utáááááááááálom.pfúúj. V.t meg imádom.végre sikerült megcsinálnia a motort, és én ezért nagyon büszke vagyok rá, mert nulla hozzáértéssel állt neki, és láss csodát megoldotta... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://harmonikushullamvasut.blog.hu/api/trackback/id/tr581980257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása